Понеділок, 31 січня 2021, 01:14

Анатолій Гриценко

Голова парламентського Комітету з питань національної безпеки і оборони
Після перевірки модератором Ваше питання буде опубліковане і за нього зможуть поголосувати читачі "Української правди". На найпопулярніші і найцікавіші запитання будуть надаватися відповіді допоки триває конференція.
Uilfred _ 05.08.2009, 15:03  Лінк
Пане Анатолію, я думаю, що ідея прем"єра обирати суддів народом непогана.І виборчу кампанію йому вести не треба. Його виборча кампанія - це його діяльність протягом певного терміну, наприклад, 5 років як і інших гілок влади. Якщо дехто почне нахабніти і брати хабарі, то його не оберуть, а потім і зможуть подати на нього до суду, де новий суддя вже буде боятися себе так поводити. Можливо, мої думки наївні, але я не юрист. І в розвинутих країнах якось же вдалося подолати суцільну коррупцію.
Анатолій Гриценко _ 11.08.2009, 16:14
Не повністю подолати, а мінімізувати корупцію їм дійсно вдалося. І ми це зробимо. Разом з Вами!
shu _ 05.08.2009, 10:28  Лінк
Якби такі як Ви не зберегли цю ВР прошлого року ми б вже мали нову ВР, новий уряд, що спирався б на справжню більшість, нехай і не таку як Ви бажаєте. Натомість маємо тупо спостерігати як криза нас далі руйнує.
Після виборів президента, хтоб ним не став, нас чекає або ще більша війна "двох", або ПРиБЮТ. Безвихідь і деградація.

Скажіть чому в армії не вчать стратегії та мистецтву прораховувати на декілька кроків вперед? Або вчать, але особисті амбіції заважають?
Анатолій Гриценко _ 11.08.2009, 16:13
Якщо переможе лідер ПР чи БЮТ, дійсно проблеми лише загостряться. Згоден з Вами. Якщо...
vitakov1 _ 05.08.2009, 11:01  Лінк
Шановний! Ви скромно не відповіли на запитання : чому за Вашого правління МО з особових справ офіцерів запасу витягувалися деякі документи, наявність(відсутність) яких впливала на розміри і так мізерних пенсій офіцерського складу ( я - закінчив Харківське командно-інженерне училище, ніс бойове чергування в Казахстані, на Уралі , у нас на Україні 16 років , і на сьогодні отримую пенсію 1090 грн). Я особисто Вам писав, і отримав шаблонну , далеку від правди і життя відповідь. Таку ж як зараз.
Анатолій Гриценко _ 11.08.2009, 16:11
Я вже Вам відповідав. Займіться краще чимось корисним...
go_east _ 05.08.2009, 12:25  Лінк
Юлія Тимошенко звинувачує Віктора Ющенка у зриві підготовки до ЄВРО-2012, через те, що він заветував виділення 9,8 млрд.грн. на підготовку об`єктів до фіналу.
Яке Ваше ставлення до цього? І вгагалі до всіх цих жахливих скандалів з приводу ЄВРО-2012?
Анатолій Гриценко _ 11.08.2009, 16:09
Я не голосував за цей закон, бо з нього стирчать височенні лоббістські вуха. А щодо скандалів навколо Євро-2012? Треба братися за ту справу, яку зробиш і достойно завершиш. На жаль, не хотів би бути чорним пророком, але при нинішній владі все йде до того, що Євро-2012 в Україні зможемо побачити хіба що по телевізору:-(
garik-sa _ 05.08.2009, 15:25  Лінк
Минэкономики внесло в парламент законопроект "О внесении изменений в некоторые законодательные акты в вопросах предоставления отпусков", которым предполагается увеличить максимально возможный отпуск за свой счет с 15 дней до 90. Отпуск должен предоставляться "по заявлению работника в связи с семейными обстоятельствами и другими причинами". Ваша позиция в этом вопросе?
Анатолій Гриценко _ 11.08.2009, 16:06
Позицию сформирую после прочтения законопроекта. Спасибо, что обратили на него внимание.
vitakov1 _ 05.08.2009, 16:57  Лінк
Ви говорите, що Вам з командирами повезло, в основному Вас оточували порядні офіцери - професіонали. То чому ж Ви , як самий "головний" командир - Міністр Оборони , приймаючи активну участь у розвалі армії , не зробили нічого, щоб захистити той невеликий , але цілком "боєздатний", якщо була б така необхідність , загін офіцерів запасу, відставки у соціальному питанні , не піднімали посадових окладів , окладів за військове звання.Ви ж були у США і знаєте , як соціально захищені бувші військові.
Анатолій Гриценко _ 11.08.2009, 16:05
Хто з міністрів оборони сприяв розбудові, а хто розвалював армію - запитайте про це в офіцерів. Їм є з ким мене порівнювати. І щодо вирішення соціальних питань (окладів, страхових виплат, надбавок) у 2005-2007 роках теж запитайте. Заодно поцікавтесь, чому я не ношу бороду і з якого саме моменту. Відкриєте для себе б-а-г-а-т-о цікавого про мою роботу на посту міністра оборони:-)
azymut _ 05.08.2009, 18:07  Лінк
Шановний пане Анатолію, президент Ющенко, так як вміє (не хочу оцінювати), пробує допомогти православним церквам в Україні знайти спільну мову, бажаним результатом якої повинна би бути єдина православна Церква в Україні. Церква, що могла б стати одним з хребтів України. Живу в Польщі, про яку сьогодні не можна сказати, що вона безхребетна. Маємо ЄС, маємо НАТО, маємо церкву, яка була і залишається важливим чинником гуртування нації. Чи Ви готові сприяти цьому процесові, тонко, але послідовно?
Анатолій Гриценко _ 11.08.2009, 16:01
Д-у-ж-е тонко. І делікатно:-)
Тодоришин_Павел _ 06.08.2009, 09:29  Лінк
Снова просим Вашего личного внимания к "предложениям по налоговой политике" и проекту "Школа Демократии" переданным Вам через помощника 03.07.09 в г. Запорожье. Наши предложения значительно повлияют на ход президентской кампании и на темпы демократизации Украины. Предложения по налоговой политике прошли общественное обсуждение и получили высокую оценку замминиста финансов. Проект "Школа Демократии" способен полностью изменить политический ландшафт в стране. Готовы ответить на вопросы.
Анатолій Гриценко _ 11.08.2009, 16:00
Прошу переслать копию этих материалов на мой почтовый ящик в Раде: grytsenko@rada.gov.ua. Я с Вами потом свяжусь. Спасибо.
stud_rada _ 10.08.2009, 12:23  Лінк
Уважаемый Анатолий Степанович!!!
как можно стать вашим представителем в территор.избир.комиссии в Донецкой области вовремя президентских выборов???
Анатолій Гриценко _ 11.08.2009, 15:58
Зареєструйтеся через мій персональний сайт www.grytsenko.com.ua, клавіша "Долучитися до команди". Одразу вкажіть Ваше бажання бути членом комісії. На Вас вийдуть представники Громадянської Позиції. Успіху!
radioamator _ 10.08.2009, 21:00  Лінк
Зрозуміло, в неспокійні часи інтерес до містики в населення завжди повишений. Але хто через засоби масової інформації штучно підігріває цей інтерес? Хто видає ліцензії на підприємницьку діяльність численим ворожкам, провидицям, цілителькам без наукової експертизи їх "надприродних здібностей"? Чи можна законодавством урегулювати це питання, обмежити містичний вплив на населення?
Анатолій Гриценко _ 11.08.2009, 15:56
Поділяю Вашу стурбованість. На жаль, маю лише 24 години на добу і зараз працюю, офіційно перебуваючи у відпустці. Пропоную Вам і тим, хто теж зацікавлений у вирішенні цієї проблеми, детально вивчити це питання і підготувати відповідний проект закону. Я готовий потім спільно з Вами його доопрацювати остаточно і внесу на розгляд Ради. Спасибі.
vitakov1 _ 10.08.2009, 11:29  Лінк
Шановний Анатоліє Степановичу! Мабуть , якщо Вам задають питання ( тим більше - це за Вашої ініціативи), то повинні бути хоч якісь відповіді ( це ж не вікторина і не КВН ) .Я все таки хотів в би отримати відповіді на свої запитання від 5 серпня щодо особових справ офіцерів та окладів за посаду і звання . Це була абсолютно Ваша компетенція і Ваші безпосередні обов'язки , а не примхи нерадивих командирів ( на що ви скромно посилаєтесь, що Вам повезло з командирами).
Анатолій Гриценко _ 11.08.2009, 15:51
Радив би Вам працювати у своєму виборчому штабі на свого кандидата над чимось конструктивним. Замість того, щоб засмічувати поважний інформаційний ресурс провокаційно-брехливими питаннями. Успіху!
MPa _ 11.08.2009, 12:33  Лінк
Анатолию Степановичу, десятки тисяч (а може й сотні) автомобілістів чекали на відміну державного технічного огляду в ДАІ. Позиція БЮТ зрозуміла - прийняття закону додало б Вам реальну підтримку з боку значної частини транспортників, а це їм невигідно, тому і не голосували. Що Ви збираєтеся робити в цьому напрямку, т.т. з відміною техоглядів в ДАІ, в подальшому?
Анатолій Гриценко _ 11.08.2009, 15:48
Я вже підготував і ближчим часом офіційно зареєструю новий законопроект, який передбачає повну відміну державного технічного огляду приватного автотранспорту. Цю справу я доведу до кінця. Не можна миритися з багатомільярдними поборами, хабарництвом у ДАІ, загальнонаціональним обманом, яким є державний технічний огляд. Треба позбавляти державних чиновників таких хабароємних функцій. Це моя принципова позиція.
DonQuixot _ 06.08.2009, 14:30  Лінк
Анатолий Степанович, понравился Ваш ответ на вопрос ехануровского провокатора vitakov1 о форме допуска офицеров. Хорошо вы ему ответили. Правильно, не поддавайтесь на их происки и не ввязывайтесь в бесплодные дискуссии.
Я хотел спросить о другом: как Вы попали в число докладчиков Гарвардских лекций осенью 2008 года и о чем Вы говорили слушателям?
Анатолій Гриценко _ 10.08.2009, 11:25
Дякую за Ваш інтерес до моєї лекції у Гарварді. Я вже відповів на подібне питання (задане російською мовою), сподіваюся, наведеної нижче відповіді Вам буде достатньо для уявлення про мету лекції і її зміст.

Анатолій Гриценко _ 15.05.2009, 08:52

В Гарвардском университете (г.Кембридж, штат Массачусеттс, США) я прочел лекцию в ноябре 2008 года, естественно - на английском языке. Тема лекции - «Национальная безопасность Украины в международном контексте: внутренние и внешние факторы». Если подробнее: одним из форматов обучения и проведения научных исследований в Гарварде является Мемориальная лекция в честь Зеновии Сокор Перри, профессора украинского происхождения из Университета Кларк (г.Ворчестер, штат Массачусеттс, США) и исследователя при Гарвардском институте украинских исследований (Harvard Ukrainian Research Institute). Она рано ушла из жизни в 1978г. после тяжёлой болезни, и её семья, родственники и коллеги в память о добром и талантливом ученом учредили с 2000 года специальную Мемориальную лекцию на темы украинистики. Лекция читается один раз в два года. Подробнее об этой программе можна прочесть на сайте (http://www.huri.harvard.edu/about.sl.sochor.html).

Д-р Зеновия Сокор Перри была специалистом в области истории и политики Советского Союза и стран Восточной Европы, поэтому для чтения Мемориальной лекции приглашают специалистов в сфере политики и безопасности Восточной Европы. До меня это были известные американские учёные или учёные-практики (см. сайт).

Я стал первым украинцем, приглашенным выступить в Гарвардском университете с Мемориальной лекцией перед профессурой, слушателями и исследователями этой известной во всем мире Школы. Организаторами и приглашающими сторонами были Гарвардский институт украинских исследований (http://www.huri.harvard.edu), на сайте которого можно посмотреть мою лекцию (http://www.huri.harvard.edu/na/2008_11_13_sochparry_gryts.html),
и Программа стажировки Центра исследований международных отношений Везерхед (Weatherhed Center for International Affairs, тоже из Гарварда). Лекция была воспринята с большим интересом, было много вопросов и комментариев, она освещалась в американских СМИ.
aijzberg _ 09.08.2009, 22:56  Лінк
Щиро дякую за побажання. Але вірив і ще продовжую вірити, що Ви можете вплинути на справедливий розгляд справи № 8/197 хоча б при перегляді її за нововиявленими обставинами у Львівському апеляційному господарському суді. Правда із відповіді Львівського апеляційного господарського суду випливає, що переглянути її не можуть, так як її не можуть знайти. Напевно, десь щось підправляють для "справедливого" вирішення. Ще раз дякую та бажаю Вам успіхів.
Анатолій Гриценко _ 10.08.2009, 11:16
Тримайтеся!
Vlatsyba _ 07.08.2009, 19:19  Лінк
Вельмишановний Анатолій Степанович!
Ми, з друзями, мали намір втупити в ВГО "Громадянська Позиція" й нам запропонували разом з заявою на вступ, заплатити 200 грн. членських внесків, тому що Анатолій Степанович, як нам пояснили, не бере гроші в олігархів,щоб не бути від них залежним, а виборчу кампанію потрібно провести.Що ж виходить? Взяти гроші в нас, це означає, що він залежним не буде, а в олігархів буде!!! Що за логіка? Нам повертати не потрібно, а от олігархи, ох ЯК спитають!
Анатолій Гриценко _ 10.08.2009, 10:29
Якщо Ви вирішили стати членами "Громадянської позиції", я радий Вас вітати і будемо спільно працювати. Згідно Статуту ГП, усі члени організації, і я також, сплачуємо членські внески на виконання статутних завдань. І ніхто ні від кого при цьому не залежить фінансово - бо це наша з Вами спільна діяльність, до того ж добровільна. Бажаю Вам успіху!
leoox _ 05.08.2009, 16:38  Лінк
Ви і далі дотримуєтеся лібералістичної формули яка ототожнює український народ з громадянами України? А ви впевнені що десятки тисяч циган хочуть бути українським народом? Або сотні тисяч кавказців які купили українське громадянство і тут паразитують - вони український народ? Український народ це українці, в перспективі українцями можуть стати росіяни, білоруси, поляки але не негри і китайці.
Анатолій Гриценко _ 08.08.2009, 18:37
Заспокойтеся і не грайтеся з вогнем, загострюючи міжетнічні проблеми. У нас інших проблем по горло:-(
aijzberg _ 06.08.2009, 20:35  Лінк
Як рекомендували, ще раз прочитав Вашу відповідь і переконався, що вона далека від задекларованої Вами Конституції Порядку, згідно якої демократія – це закон і його суворе дотримання. Вважаю, що при розгляді мого звернення Ви не тільки не використали права, надані ст. 6, 15, 16, 17 ЗУ «Про статус народного депутата України», але й не виконали вимоги ст. 24 цього закону, ст. 14, 15, 7 ЗУ «Про звернення громадян»,ст. 40 чинної Конституції. Таку громадянську позицію не можу підтримувати. Вибачте.
Анатолій Гриценко _ 08.08.2009, 18:34
Бажаю Вам успіхів.
Uilfred _ 04.08.2009, 16:04  Лінк
Пане Анатолію, щодо виконавчої (із президентом на чолі за відсутністю посади прем"єра) і законодавчої (вибори за відкритими списками хоч і не визначеним остаточно механізмом) гілок влади Ваша позиція більш менш зрозуміла. А як щодо устрою судової? А якщо це прописано у Вашому проекті конституції, то дайте будь-ласка зсилку на цей розділ.
Анатолій Гриценко _ 05.08.2009, 09:23
З текстом Конституції Порядку можна ознайомитися на моєму сайті www.grytsenko.com.ua. Якщо Ви маєте власні ідеї щодо реформування судової системи (як на рівні конституційних змін, так і законодавчої бази), надсилайте, будемо разом опрацьовувати. Дякую.
vitakov1 _ 04.08.2009, 17:04  Лінк
шановний! Скажіть будь-ласка, як Ви , бувший офіцер Радянської Армії змогли на початку 90х попасти у США, це тоді ,коли офіцерів через військоу таємницю не випускали за кордон. Я хотів до Польщі (!) з"їздити, не пустили , сказали форма допуску 2 - не можна. Разом з тим, при керівництві Вами та Кузьмуком МО з особових справ офіцерів прямо випатрошували документи, в тому числі і форми допусків , які хоть ненабагато давали надбавки до мізерних пенсій. При Вашій участі загублена армія,. її майбутнє
Анатолій Гриценко _ 04.08.2009, 21:58
На навчання за кордон мене направили рішенням міністра оборони після розгляду кількох кандидатур на альтернативній основі на засіданні Вищої атестаційної комісії Міноборони. До складу ВАК входило практично все вище керівництво МО і Збройних Сил. Протекції згори в мене не було. Ніколи. Завжди розраховував на власні сили і належну оцінку командиром результатів моєї роботи. Вдячний долі, з командирами по життю мені везло. Самодурів попадалися одиниці, набагато частіше - порядні офіцери-професіонали.
hendrix _ 30.07.2009, 20:05  Лінк
Я сразу вычеркнул у себя вариант "голосовать назло", считая такое уделом слабых людей. я склоняюсь к реальным политикам.Я всегда считал, что самое главное для Президента - обеспечивать консолидацию всех политических сил.По "новым" людям у меня есть сомнения.Что я слышу ?Констатации,что "они плохие",а "мы хорошие".Да нам нужны новые люди.Но эти новые силы должны иметь доказаный опыт совместной консолидирующей работы в консолидированной среде, в том числе с политическими оппонентами. Ваше мнение?
Анатолій Гриценко _ 04.08.2009, 14:00
Согласен с Вами: одной из важных черт характера успешного Президента является его способность консолидировать людей, объединять и направлять их усилия на решение главных, приоритетных задач. В своей работе, на любых должностях, стараюсь руководствоваться именно этим принципом. Категорически не приемлю "партийно-политического расизма". Нам удалось в Комитете объединить усилия представителей всех (1) политических сил и с первого дня наладить продуктивную, ответственную и главное - интересную работу, на общий результат. Как Вы понимаете, членов Комитета я не подбирал, исходя из личных предпочтений. Их предлагали лидеры пяти фракций. И в рамках общественной организации "Гражданская позиция" мы так же стараемся привлечь к совместной работе ответственных профессионалов, независимо от цвета их партийного билета. Это очень важно для страны, особенно на нынешнем, переломном этапе.
Сторінки:      Попередня      Наступна 
Анатолій Гриценко
626
735
393